Tunnesyöminen on meille kaikille tuttua (myös ammattilaisille itselleen) Tunnesyöminen on asia, jota moni häpeää. Kun huomaat taas napostelevasi suklaata, vaikka ei ole nälkä, voi tuntua epäonnistumiselta. Ajatus voi hiipiä mieleen: “En pysty hallitsemaan syömistäni. Minussa täytyy olla vikaa.” Totuus on kuitenkin se, että jokainen meistä tunnesyö joskus. 🍫🍕 Se ei tee kenestäkään huonoa tai heikkoa;…