Avainsana: ruuasta nauttiminen


  • Mielenterveyspullaa

    Mielenterveyspullaa

    Tarina vuosien takaa Tämä tarina on noin vuodelta 1995, kun olin tekemässä graduani. Siihen aikaan suhtautumiseni herkkuihin oli jyrkkä. Pyrin syömään terveellisesti enkä sallinut itselleni herkkuja. Lisäksi paheksuin ja arvostelin ihmisiä, jotka söivät niitä. Eräänä päivänä gradunohjaajani oli ostanut itselleen pullan kahvin kanssa nautittavaksi, Minä tietenkin informoin häntä pullan epäterveellisyydestä. Hän vastasi, että ”pulla tekee…